Основними завданнями розвитку творчої особистості є формування таких компетентностей : розширення загального, естетичного та музичного кругозору вихованців; оволодіння навичками індивідуального, ансамблевого та хорового співу; формування та розвиток: музичної уяви, образного сприйняття музики та емоційне її виконання; музичних, ритмічних, вокальних та акторських здібностей; музично-естетичного смаку; потреби особистості у творчій самореалізації; виховання любові до вокально-хорового мистецтва, громадсько-патріотичних почуттів, моральних якостей особистості.
В умовах карантину продовжується робота музичного ансамблю " КОЛОРИТ".
А саме:
- підбір музичного репертуару;
-обробка мінусовок пісень;
-самоосвіта. Перегляд інформаційно-методичної літератури;
-індивідуальні консультації для дітей та батьків;
-надаються консультації в телефонному режимі, щодо роботи в дистанційному режимі
-розробка і розміщення завдань для дітей, робота над переведенням матеріалу у цифровий формат та надсилання дітям для опрацювання,
- розучування пісень,
Завдання надсилаються у вигляді PDF файлів ,посилання на веб-ресурси, фотографії, скріни.
Надсилаються:
- фонограми для розучування пісень,
- рекомендований репертуар для слухання музичних творів:
П.І. Чайковський « Пори року»,Р.Шуман « Дід Мороз»
Слухаючи музику, діти емоційно сприймають музику, в уяві малюють для себе картину, складають розповідь .В даному випадку на прикладі пьєси Е.Гріга « Ранок».
Пропоновано батькам разом з дитиною заспівати пісеньку. Заспів підспівувати, а програш - грати будь-якими іграшками-інструментами, або замінниками інструментам, які є у кожному домі.Тож обираємо собі інструменти, сідаємо поруч з малечею та створюємо чудовий веселий оркестр.
- пізнавальний матеріал для саморозвитку дитини, наприклад "Серія казок про ноти",
- щоб урізноманітнити дозвілля малюків пропоновано переглянути рекомендовані музичні відео з піснями
.- пропоновано після прослуховування п’єси «Дощик» В.Косенка,
«З теплим сонцем весну зустрічай», Е. Гріга «Пташка»
образи весняної природи, які виникають в уяві дитини ,красу, кольори ,настрій, передати в малюнку.
Діти досить організовано підійшли до цього завдання. Кожен бачить музику індивідуально.
Немає коментарів:
Дописати коментар