Основними завданнями розвитку творчої особистості є формування таких компетентностей : розширення загального, естетичного та музичного кругозору вихованців; оволодіння навичками індивідуального, ансамблевого та хорового співу; формування та розвиток: музичної уяви, образного сприйняття музики та емоційне її виконання; музичних, ритмічних, вокальних та акторських здібностей; музично-естетичного смаку; потреби особистості у творчій самореалізації; виховання любові до вокально-хорового мистецтва, громадсько-патріотичних почуттів, моральних якостей особистості.
В умовах карантину продовжується робота
музичного ансамблю " КОЛОРИТ".
А саме:
- підбір музичного репертуару;
-обробка мінусовок пісень;
-самоосвіта. Перегляд інформаційно-методичної літератури;
-індивідуальні консультації для дітей та батьків;
-надаються
консультації в телефонному режимі, щодо роботи в дистанційному режимі
-розробка і розміщення завдань для дітей, робота над переведенням
матеріалу у цифровий формат та надсилання дітям для
опрацювання,
- розучування пісень,
Завдання надсилаються у вигляді PDF файлів ,посилання на веб-ресурси,
фотографії, скріни.
Надсилаються:
- фонограми для розучування пісень,
- рекомендований репертуар для слухання музичних творів:
П.І. Чайковський « Пори року»,Р.Шуман « Дід Мороз»
Слухаючи музику, діти емоційно сприймають музику, в уяві
малюють для себе картину, складають розповідь .В даному випадку на прикладі
пьєси Е.Гріга « Ранок».
Немає коментарів:
Дописати коментар